Konferencja prasowa na temat kampanii rebrandingowej Galerii Kazimierz

Konferencja_prasowa_27.11.2014_03
27 listopada 2014 roku w Klubie Baroque w Krakowie odbyła się konferencja prasowa Galerii Kazimierz zwołana na okoliczność wejścia w życie kampanii rebrandingowej. Byliśmy zaangażowani we współorganizację tego wydarzenia.

Galeria w rok 2014 wkroczyła z nowym właścicielem (Invesco Real Estate) i zarządcą (CBRE) i od razu zapowiadała zmiany. Dziś, w listopadzie, już wiemy, że nie były to obietnice bez pokrycia. Liczne modernizacje (parkingi, toalety, części wspólne) ułatwią i uprzyjemnią pobyt w galerii.Przebieg zmian podczas konferencji prasowej relacjonowali:

  • Anna Duchnowska, MBA, MRICS – Director, Asset Management,Head of Polish Operations
  • Paweł Kotlarski – Dyrektor Galerii Kazimierz i reprezentant firmy zarządzającej CBRE
  • Dominika Musialik – Marketing Manager Galerii Kazimierz
  • Alicja Bachleda – Curuś, która wspólnie z zespołem będzie budowała nowy wizerunek galerii jako ambasadorka Galerii Kazimierz.

Zmiany obejmują całą identyfikację wizualną, pojawi się nowy, charakterystyczny logotyp. Ambasadorką marki została Alicja Bachleda-Curuś, której wizerunek będzie pojawiał się w kampaniach outdoorowych. Wyrazista, a jednocześnie – prosta i elegancka – linia kreatywna z jednej strony podkreśla dynamikę pozytywnych zmian w Galerii Kazimierz, z drugiej utrwala jej wizerunek jako aspiracyjnego, przyjaznego miejsca, stanowiącego swoiste centrum mody i dobrego stylu.

Wybrana linia, to całkowita odmiana związana z rebrandingiem i fizycznymi zmianami, jakie będą miały miejsce w Galerii. Idea budowania wizerunku marki wokół mody zebrała wokół siebie zespół, którego wspólna praca złożyła się na efekt, jakim jest nowa linia kreatywna.

Działania marketingowe w galerii handlowej mają na celu powodować wzrosty dwóch głównych wskaźników odwiedzalności przez klientów oraz wyższym obrotom lokali handlowych. Jest to najprostsza recepta na sukces najemców ale można też próbować działać na dodatkowych polach współpracy. Ważne jest także, aby wskazywać im obszary do udoskonalenia własnego biznesu, oferować możliwość aktywnego zaangażowania się w prowadzone akcje, zaprezentowania oferty w niestandardowy sposób, np. poprzez cross marketing.

Galeria zdjęć:

Więcej informacji:
Alicja wybrała Kazimierz
Galeria Kazimierz – Poznajmy się na nowo

Publikacje:
http://krakow.naszemiasto.pl/tag/alicja-bachleda-curus-krakow.html?gclid=Cj0KEQiAhvujBRDUpomG5cq_mI0BEiQA7TYq-jumUWirsoVa3Myg4ojHtc7bMNmK6XDqqSOKKboJevIaAmyQ8P8HAQ
http://www.gazetakrakowska.pl/artykul/3663388,krakow-alicja-bachledacurus-twarza-galerii-zdjecia,id,t.html
http://m.interia.pl/kobieta/galeria,aAId,129877
http://kobieta.interia.pl/galerie/alicja-bachleda-curus-promuje-galerie-handlowa-zdjecie,iId,1604649,iAId,129877
http://www.miastokobiet.pl/alicja-bachleda-curus-w-galerii-kazimierz/
http://www.propertynews.pl/centra-handlowe/galeria-kazimierz-w-nowej-odslonie,31572.html
http://www.muratorplus.pl/inwestycje/inwestycje-komercyjne/krakowska-galeria-kazimierz-zmienila-wlasciciela-i-przejdzie-modernizacje_83056.html
http://www.fakt.pl/krakow/alicja-bachleda-curus-twarza-galerii-kazimierz-w-krakowie,film,507375.html
http://nocoty.pl/gid,17061865,img,17062000,kat,1013619,title,Alicja-Bachleda-Curus-twarza-galerii,galeria.html?ticaid=613eb1
http://afterparty.pl/newsy_galeria.html?galg_id=8444&ph_wide_03_page_no=7
http://www.plotek.pl/plotek/0,78882,398208420.html?tag=alicja+bachleda-curu%B6
https://www.facebook.com/pages/Babiniec/636857356339996
https://www.facebook.com/monika.jurczyk.165?fref=ts
https://www.facebook.com/tomasz.cichocki.31?fref=ts
https://www.facebook.com/baroque.jana?fref=ts
http://cohalicja.blogspot.com/2014_11_01_archive.html