Galeria Kazimierz
Invesco Real Estate
CBRE
www.galeriakazimierz.pl
Kraków, dnia 1 grudnia 2014
INFORMACJA PRASOWA
ALICJA WYBRAŁA KAZIMIERZ
Zdjęciom Alicji Bachledy-Curuś towarzyszyć będą oparte na pierwszoosobowej konstrukcji, emocjonalne, czytelne hasła. Na niektórych odsłonach kampanii oprócz wizerunku Alicji znajdziemy także dodane ikony, które w sposób symboliczny zapowiadają ciekawe wydarzenia, akcje i eventy proponowane przez Galerię Kazimierz.
Wybrana linia, to całkowita odmiana związana z rebrandingiem i fizycznymi zmianami, jakie będą miały miejsce w Galerii. Idea budowania wizerunku marki wokół mody zebrała wokół siebie zespół, którego wspólna praca złożyła się na efekt, jakim jest nowa linia kreatywna.
Fotografie Alicji Bachledy-Curuś wykonał Piotr Stokłosa – pracujący dla największych światowych marek. Autorem koncepcji marketingowej jest agencja DNA, od stycznia 2014 roku odpowiadająca za całokształt działań marketingowych Galerii Kazimierz.
Linię kreatywną i opracowanie graficzne wszystkich głównych akcji na 2015 rok przygotowało Madeinbrain Studio, które specjalizujące się w kampaniach wizerunkowych galerii handlowych. Piecze nad pracami sprawował zarządca Galerii Kazimierz firma CBRE sp. z o.o.
Załączone fotografie:
Sesja na zlecenie Galerii Kazimierz; Fot. Piotr Stokłosa
Konferencja prasowa Kraków, Klub Baroque, 27 listopada 2014; Fot. Michał Loroch
Kontakt dla mediów:
Donata Adler, Orlisko PR
tel. 604 529 409, e-mail: [email protected]
Recent Comments